მედია პროფილები

TV რადიო ბეჭდური მედია ინტერნეტ მედია
ტელევიზია

რუსთავი 2

სამაუწყებლო კომპანია „რუსთავი 2“ 1994 წელს ქალაქ რუსთავში დაფუძნდა და წლების განმავლობაში საერთო ნაციონალურ არხად იქცა. იგი B9 ლიცენზიას ფლობს.2003 წლის ვარდების რევოლუციის დროს არხი პოლიტიკური ოპოზიციისთვის ალტერნატიული აზრის  მთავარი პლატფორმა იყო, თუმცა ვარდების რევოლუციის შემდეგ...

იხილეთ სრულად

იმედი

ტელეკომპანია "იმედი" 2001 წლის 24 დეკემბერს დაარსდა და მაუწყებლობა 2003 წლის 15 მარტიდან დაიწყო. “იმედია” მთელი საქართველოს მასშტაბით მაუწყებლობს და  საერთო მაუწყებლობის ლიცენზიასთან (№B16) ერთად სატელიტურსაც ფლობს.  არხი დააფუძნა ქართველმა მილიარდელმა ბადრი პატა...

იხილეთ სრულად

მაესტრო

ტელეკომპანია “მაესტრო” სტუდია "მაესტროს" ბაზაზე 1995 წელს შეიქმნა. თავდაპირველად სტუდიაც და არხიც გასართობ გადაცემებს აწარმოებდნენ და მათი პროდუქცია სახელმწიფო ტელევიზიის I და II არხებზე, ხოლო 2001 წლიდან სხვადასხვა დროს ტელეკომპანია "პირველი სტერეოს" და "ევრიკას...

იხილეთ სრულად

პირველი არხი - საზოგადოებრივი მაუწყებელი

სახელმწიფო ტელევიზიის პირველი არხი, რომელიც 1956 წელს დაარსდა, 2004 წელს მაუწყებლობის კანონის მიღების საფუძველზე, საზოგადოებრივი მაუწყებლის პირველ არხად ტრანსფორმირდა.მაუწყებლობის კანონის მე-15 მუხლის თანახმად, პოლიტიკური და კომერციული გავლენისაგან თავისუფალი, საზოგადოებრივი ინტერესების შესაბამისი, ...

იხილეთ სრულად

მეორე არხი - საზოგადოებრივი მაუწყებელი

საზოგადოებრივი მაუწყებლის მეორე არხი სახელმწიფო ტელევიზიის მე-2 არხის ბაზაზე შეიქმნა, რომელმაც მაუწყებლობა 1991 წლიდან დაიწყო.მეორე არხი ამერიკული C-SPAN-ის (საკაბელო-სატელიტური საზოგადოებრივ საქმეთა ქსელი) ანალოგია, რომელიც საქართველოს პარლამენტის პლენარული სხდომებს, მნიშვნელოვან საკომიტეტო მო...

იხილეთ სრულად

აჭარის ტელევიზია

აჭარის საზოგადოებრივი მაუწყებელი 2013 წლის 25 დეკემბერს "მაუწყებლობის შესახებ" კანონში განხორციელებული ცვლილების საფუძველზე და 1987 წელს დაარსებული აჭარის ტელე-რადიო კომპანიი ბაზაზე შეიქმნა.  ტელეკომპანიის მმართველობას მრჩეველთა საბჭო და გენერალური დირექტორი ახორციელებენ.მრჩეველთა საბ...

იხილეთ სრულად

კავკასია

ტელეკომპანია “კავკასია” 1994 წელს დაარსდა. თავდაპირველად არხი თბილისსა და მის მიმდებარე ტერიტორიაზე ვრცელდებოდა, თუმცა, ციფრულ მაუწყებლობაზე გადასვლის შემდეგ, მან დაფარვის არეალი გააფართოვა და 2016 წლის 1 თებერვლიდან თბილისის მულტიპლექსთან ერთად დამატებით ბათუმის, ზუგდიდის,  თელავის...

იხილეთ სრულად

GDS TV

ტელეკომპანია GDS 2012 წლის ივნისში დაფუძნდა, თავდაპირველად შპს ვტვ-ს სახელწოდებით. მისი 100%-იანი წილის მფლობელი იმ ხანად ტელეკომპანია “მეცხრე არხის” ტექნიკური დირექტორი ვლადიმერ  შენგელია იყო. 1 თვეში არხმა სახელწოდება და მფლობელი ერთდროულად შეიცვალა. GDS-ის 100%-იანი წილის მფლობელ...

იხილეთ სრულად

ტაბულა

ტელეკომპანია „ტაბულამ“ მაუწყებლობა 2013 წლის იანვრიდან დაიწყო, მას შემდეგ, რაც 2012 წელს სატელევიზიო სიხშირე შეიძინა და კერძო მაუწყებლობის ლიცენზიას მიიღო.ტელეკომპანია 2010 წელს ა(ა)იპ “სამოქალაქო განათლების ფონდმა“ დააფუძნდა, როგორც ორგანიზაციის ვებ-გვერდზეა აღნიშნული, მემარ...

იხილეთ სრულად

ობიექტივი

მედია-კავშირი “ობიექტივი” 2010 წლის აგვისტოში დაფუძნდა. დამფუძნებელთა შორის პოლიტიკური გაერთიანება „პატრიოტთა ალიანსის“ ამჟამინდელი გენერალური მდივანი ირმა ინაშვილი იყო, რომელიც ტელეკომპანიის მართველობაში 2014 წლიდან აღარ ფიგურირებს.„ობიექტივის“ სალიცენზიო დოკუმენ...

იხილეთ სრულად

პალიტრა News

პალიტრა News-მა, რომელიც ჰოლდინგ “პალიტრა მედიაში” შემავალი ორგანიზაციაა, აუტორიზაციის შედეგად B136 ლიცენზია მოიპოვა და 2015 წლის 30 ნოემბრიდან მაუწყებლობა დაიწყო.პალიტრა News საინფორმაციო არხია, რომლის დამფუძნებელი შპს შპს „კვირის პალიტრაა“ 100%. თავის მხრივ “კვირ...

იხილეთ სრულად

ტელეკომპანია "პირველი"

სპორტული არხი TVS 2015 წლის შემოდგომის სეზონიდან შეცვლილი სახელწოდებით “პირველი” გავიდა ეთერში და აუდიტორიას საზოგადოებრივ-პოლიტიკური გადაცემები შესთავაზა. სპეციალიზებული სპორტული მაუწყებლობიდან არხმა საერთო მაუწყებლობის სტატუსი მოიპოვა.სპორტი კვლვა რჩევა არხის პრიორიტეტად, თუმცა სხვა არ...

იხილეთ სრულად

იბერია TV

ტელეკომპანია "იბერია" 1996 წელს დაფუძნდა და მისი მფლობელები თავდაპირველად კერძო პირები, ასევე სს “საქართველოს საფოსტო ბანკი” იყვნენ. მოგვიანებით ტელევიზიის მფლობელთა შორის შპს “ომეგა-მოტორსი” ჩნდება, 2013 წლიდან კი 100%იანი წილის მფლობელი შპს „ბენმონტია“...

იხილეთ სრულად

ერთსულოვნება

ტელეკომპანია “ერთსულოვნება” 2008 წელს დაფუძნდა და თავდაპირველად მისი 100%-იანი წილის მფლობელი ირაკლი შიოლაშვილი იყო, ხოლო 2010 წლის ოქტომბრიდან არხის 100% წილის მფლობელი საქართველოს საპატრიარქოა. 2008 წლიდან "ერთსულოვნება" ტელეკომპანია "ევრიკას" საშუალებით 2013 წ...

იხილეთ სრულად

დრო

ტელეკომპანი “დრო”, რომელიც “ხარისხის არხის” სახელით არის რეგისტრირებული, 2013 წელს დაფუძნდა. მისი ამჟამიდნელი მფლობელები არიან ელენე მელქაძე 5%, გიორგი ასათიანი 36%, ქართლოს ასათიანი 14%, ედიშერ გიორგობიანი 6%, მარინა მეფარიშვილი 4%, მალხაზ გულაშვილი 35%. მალხაზ გულაშვილმა, რ...

იხილეთ სრულად

ქვემო ქართლის ტელეკომპანია

ქვემო ქართლის ტელეკომპანია 1998 წელს დაფუძნდა.არხი რუსთავის, მარნეულის და ბოლნისის სამ სიხშირეს ფლობს და მთელ ქვემო ქართლის რეგიონს ფარავს.ტელეკომპანიის მფლობელია ს/ს „ქვემო ქართლის ტელერადიო კომპანია“, რომლის აქციონერები  როლანდ მგალობლიშვილი (85 %) და მერაბ ტყეშელაშვილი (15 %...

იხილეთ სრულად

მეცხრე არხი

ტელეკომპანია “მე-9 არხი”, რომლის იურიდიული სახელწოდება შპს ”იმპერიაა”, 1998 წლიდან მაუწყებლობს.  არხი კერძო/საერთო  ტელემაუწყებლობის ლიცენზიით (B33) სარგებლობს, ახალციხეშია დაფუძნებული და ახალციხის, ადიგენისა და ასპინძის მუნიციპალიტეტებს ფარავს.ამჟამად ახალციხი...

იხილეთ სრულად

ტელეკომპანია ”თანამგზავრი”

ტელეკომპანია „თანამგზავრი“ 1991 წელს დაარსდა.  არხი თელავის მუნიციპალიტეტსა და მიმდებარე ტერიტორიაზე მაუწყებლობს. ტელეკომპანია კერძო/ საერთო საეთერო მაუწყებლობის ლიცენზიას (ნომერი B25) ფლობს. ტელეკომპანიის მფლობელები მარია გრიშიკაშვილი(40%), დავით მანია (40%) და ენრი კობახიძე (...

იხილეთ სრულად

ტელეკომპანია ”გურჯაანი”

ტელეკომპანია გურჯაანი  გურჯაანის რაიონსა და მიმდებარე ტერიოტორიაზე მაუწყებლობს. გურჯაანს კერძო/საერთო ტელემაუწყებლობის ლიცენზია -  B42 აქვს, მაუწყებლობის არხია -  VHF 11.ტელეკომპანიის 100%-იანი წილის მფლობელი და დირექტორი თამარი აბელაშვილია....

იხილეთ სრულად

ტელეარხი 25

ტელეარხი 25 1993 წლის ივნისში ბათუმში დაფუძნდა და აჭარის რეგიონის მოსახლეობას აწვდის ინფორმაციას. ტელეკომპანია კერძო / საერთო მაუწყებლობის ლიცენზიას (B29) ფლობს და ბათუმს, ქობულეთს, ხელვაჩაურს, ოზურგეთის რაიონის ნაწილს და სარფიდან ფოთამდე ზღვისპირა ზოლს ფარავს.არხის ამჟამინდელი მფლობელები გიორგი სურ...

იხილეთ სრულად

ტელე-რადიო პრესკომპანია "ზარი"

ტელერადიო პრესკომპანია „ზარი“ 1989 წელს დაფუძნდა და სამტრედიაში, ასევე ნაწილობრივ სხვა ქალაქებშიც მაუწყებლობს. არხი კერძო/საერთო  ტელემაუწყებლობის ლიცენზიით B43 (მაუწყებლობის არხი: VHF 4) სარგებლობს და ფარავს სამტრედიის, ნაწილობრივ ქუთაისის, წყალტუბოს, ხონის, სენაკის, აბაშის,  ...

იხილეთ სრულად

ტელეკომპანია ”დია”

ტელეკომპანია ”დია” ქალაქ ხაშურსა და მიმდებარე ტერიტორიაზე მაუწყებლობს და კერძო/საერთო ტელემაუწყებლობის ლიცენზიის (B31) ფლობს.2004 წლის დეკემბრამდე არხს დავით ლომიძე (58,5%) დაარჩილ ნოზაძე (41,5%) ფლობდნენ, 2011 წლის ნომებრიდან წილები დავით ლომიძესა (58,5%) და გურამი გოგოლაძეს (41,5%) შორ...

იხილეთ სრულად

ტელე-რადიო კომპანია "თრიალეთი"

ტელერადიო კომპანია ”თრიალეთი” 1990 წელს გორში დაფუძნდა. არხი კერძო/საერთო ტელემაუწყებლობის ლიცენზიის (B56) ფლობს და შიდა ქართლის აუდიტორიაზეა გათვლილი. არხი კონფლიქტის ზონის ტერიტორიაზე - ახალგორში, ცხინვალსა და მის მიმდებარე რეგიონშიც ვრცელდება. 2013 წლიდან “თრიალეთმა” თბილი...

იხილეთ სრულად

მარნეული TV

"მარნეული TV" 2006 წლის ივნისში დაფუძნდა. არხი მარნეულის მუნიციპალიტეტს, ასევე ბოლნისის, თეთრი წყაროს და გარდაბნის მუნიციპალიტეტების ტერიტორიის ნაწილს ფარავს.2006 წელს შპს  "მარნეული TV"-ს 2 მფლობელი - ვაჟა ენაგელი (49%) და შალვა შუბლაძე (51%) - ჰყავდა. 2008 წლიდან კი არხის ...

იხილეთ სრულად

ტელე-რადიო კომპანია ”რიონი”

ტელე-რადიოკომპანია „რიონი“ 1986 წელს სტუდიის სახით დაფუძნდა, ხოლო სატელევიზიო მაუწყებლობა 1989 წლიდან დაიწყო.არხი B73 ლიცენზიას ფლობს და ქუთაისსა და მიმდებარე რაიონებში მოდიფიცირებული ლიცენზიით - მთელი საქართველო თანამგზავრული მაუწყებლობა - მაგთისატი საკაბელო ქსელები - გლობალტვ, სილქტვ, ...

იხილეთ სრულად

ტელეკომპანია "მეგა-TV"

ტელეკომპანია „მეგა ტვ“1991 წელს დაფუძნდა. ამჟამად არხი კერძო/ საერთო ტელემაუწყებლობის ლიცენზიით (#B74 და F78) სარგებლობს. არხი შემდეგ  ქალაქებს ფარავდა: წყალტუბო, ხონი, მარტვილი, სამტრედია, აბაშა, ნაწილობრივ ქუთაისი, ვანი, ტყიბული, ასევე სამეგრელოსა და გურიის ნაწილი. მოგვიანებით არხ...

იხილეთ სრულად

სამაუწყებლო კომპანია "იმერვიზია"

სამაუწყებლო კომპანია “იმერვიზია” 1991 წელს ჭიათურაში დაარსდა და საერთო მაუწყებლობის ლიცენზიით (B30) სარგებლობს. არხი ჭიათურასა და საჩხერეში ვრცელდება.2010 წელს არხის მფლობელობაში ცვლილებები განხორციელდა და ამჟამად მესაკუთრეთა შორის წილების კონფიგურაცია ასე გამოიყურება: რამაზ გამეზარდაშვი...

იხილეთ სრულად

სამაუწყებლო კომპანია "მეცხრე ტალღა"

სამაუწყებლო კომპანია ”მეცხრე ტალღა” 2000 წელს ფოთში დაფუძნდა. არხი კერძო/საერთო ტეემაუწყებლობის ლიცენზიით (B27) სარგებლობს და ფოთსა და მიმდებარე ტერიტორიებს - სენაკი, ჩხოროწყუ, გალი, ზუგდიდი, ლანჩხუთი - ფარავს.„მეცხრე ტალღა“ ადგილობრივი რადიოსადგურის - რადიო „ჰარმონიის&...

იხილეთ სრულად

ტელე-რადიო კომპანია "ოდიში"

ტელე-რადიო კომპანია "ოდიში" 1989 წელს ზუგდიდში დაფუძნდა. თავდაპირველად ის საკაბელო არხი იყო.”ოდიში” კერძო საერთო მაუწყებლობის ლიცენზიით (B60) სარგებლობს და ზუგდიდში, ასევე ოჩამჩირის ჩათვლით, აფხაზეთის ტერიტორიის ნაწილზე ვრცელდება.ტელეკომპანიის 100 პროცენტიანი წილის მფლობელია ემ...

იხილეთ სრულად

სამაუწყებლო კომპანია "გურია"

სამაუწყებლო კომპანია “გურია” 1991 წელს ოზურგეთში დაფუძნდა. არხი კერძო საერთო ტელემაუწყებლობის ლიცენზიას (B22) ფლობს და გურიის რეგიონში მაუწყებლობს.ტელეკომპანია „გურია“ „მზერა-TV“-ისა (51%) და ხათუნა სიორიძეს (49%) ეკუთვნის. „მზერა TV“-ის აქციათა მფლობე...

იხილეთ სრულად
რადიო

რადიო თავისუფლება

რადიო თავისუფალი ევროპა/რადიო თავისუფლება საერთაშორისო სამაუწყებლო კომპანიაა, რომელიც აღმოსავლეთ და სამხრეთ-აღმოსავლეთ ევროპის, რუსეთის, კავკასიის, ცენტრალური და სამხრეთ-აღმოსავლეთ აზიის და ახლო აღმოსავლეთის რეგიონებში მაუწყებლობს. მაუწყებელობის მმართველთა საბჭოს მეშვეობით, არხს აშშ-ის კონგრესი აფინ...

იხილეთ სრულად

საზოგადოებრივი რადიო 1

საზოგადოებრივი მაუწყებლის რადიოს პირველი არხი 1925 წელს დაფუძნებული სახელმწიფო რადიოს ბაზაზე შეიქმნა, რომელიც ამიერკავკასიაში პირველი მაუწყებელი იყო. 2004 წელს მაუწყებლობის კანონის მიღების საფუძველზე, სახელმწიფო ტელე-რადიო კორპორაციაში შემავალი არხები საზოგადოებრივ მაუწყებლად ტრანსფორმირდნენ.რადიო 1...

იხილეთ სრულად

საზოგადოებრივი რადიო 2

რადიო ორი - ქართული რადიო 1995 წლიდან მაუწყებლობს. 2004 წელს „მაუწყებლობის შესახებ“ კანონში შესული ცვლილებებით არხი საზოგადოებრივი მაუწყებლის რადიო 2-ად გარდაიქმნა.რადიო 2 თბილისში FM 100,9 სიხშირეზე ვრცელდება. ...

იხილეთ სრულად

რადიო "უცნობი"

რადიო უცნობი შპს ქართული კულტურის ტალღის სახელით 2004 წლის 17 თებერვალს დარეგისტრირდა.რადიო უცნობი B70 ლიცენზიას ფლობს, რომლითაც თბილისისში საერთო მაუწყებლობის განხორციელების უფლება აქვს ტალღაზე FM 98,1.მისი დამფუძნებლები გიორგი ასანიშვილი (33%), ვასილ ჯანიკაშვილი (33%), გიორგი გაჩეჩილაძე (უცნო...

იხილეთ სრულად

"პირველი რადიო"

„პირველმა რადიომ“ მაუწყებლობა 1994 წლის 15 სექტემბერს დაიწყო. 2012 წლის მარტიდან - ნოემბრამდე პირველი რადიოს სიხშირეზე რადიო პიკი მაუწყებლობდა, რომელიც ტელეკომპანია პიკის დახურვასთან ერთად დაიხურა. განახლებული ეთერით პირველი რადიო 2012 წლის 4 დეკემბრიდან წარსდგა.„პირველი რადიო&ldqu...

იხილეთ სრულად

რადიო "მწვანე ტალღა"

რადიო მწვანე ტალღა 1995 წლის 18 ივლისს დაარსდა. მისი მფლობელი კავშირი მწვანე ტალღაა, რომლის წევრებიც იყვნენ დავით მელქაძე, ნინო ყანდარელი, გიორგი კალანდაძე, ლევან ბუთხუზი, მანანა ჯახუა, ერეკლე გრიგოლია, ნინო ჯახუა. დღევანდელი მდგომარეობით საზოგადოებაში დარცენილი არიან მანანა ჯახუა, ლევან ბუთხუზი, ნი...

იხილეთ სრულად

რადიო ”ფორტუნა”

რადიო "ფორტუნა" შპს "რადიო ჰოლდინგ ფორტუნა"-ში შემავალი ერთ-ერთი მედია საშუალებაა, რომელმაც მაუწყებლობა 1997 წლიდან დაიწყო. "ფორტუნა" მთელ საქართველოში B63 და B64 ლიცენზიებით FM 106,9-ზე ვრცელდება. რადიოს საერთო მაუწყებლის ლიცენზია აქვს, რაც მას არანაკლებ...

იხილეთ სრულად

რადიო "იმედი"

შპს რადიო ი-მედი 2002 წლის 1 აპრილს შპს აუდიენციის დაშლის შემდეგ შეიქმნა. მისი დამფუძნებლები ნიკოლოზ ყანდიაშვილი (61%), არჩილ გოგელია (14%) და ნონა ყანდიაშვილი (25%) იყვნენ. შპს რადიო ი-მედი მისმა მფლობელემბა 2003 წლის 31 იანვარს სს ი-მედია-ს დაუთმეს, რომელიც ტელეკომპანია „იმედს“ ფლობდა....

იხილეთ სრულად
ინტერნეტ მედია

Allmedia.ge

საინფორმაციო სააგენტო Allmedia.ge საჯარო რეესტრში 2013 წლის 14 მაისს დარეგისტრირდა. კომპანიის 100% წილის მფლობელი და დირექტორი გიორგი ქართველიშვილია. სააგენტომ ვებ-გევრდებზე მასალების განთავსება 2014 წლის მაისიდან დაიწყო.2016 წლის საპარლამენტო არჩევნებზე სააგენტომ ცენტრალურ საარჩევნო კომისიაში 3 405...

იხილეთ სრულად

ინტერპრესნიუსი

„ინტერპრესნიუსი“ (IPN.Ge), რომელიც 2002 წელს დაარსდა, ერთ-ერთი დიდი საინფორმაციო სააგენტოა.სააგენტოს, რომელიც ჰოლდინგ “მედია პალიტრაში” შემავალი გამოცემაა, მეწილეთა კონფიგურაცია რამდენჯერმე შეეცვალა. 2015 წლის თებერვლის მონაცემებით, შპს “ახალი ამბების” მეწეილეები ...

იხილეთ სრულად

PIA

საინფორმაციო სააგენტო პირველი 2006 წლის ნოემბერში დაარსდა და იგი ქართული ოცნების დეპუტატის ანი მიროტაძის სახელს უკავშირდება. 2010 წელს შპს„პირველის“ 100%-იანი წილის მფლობელი ლევან მიროტაძე იყო, 2013 წელს სააგენტო ხვიჩა სექანიაზე იყო გაფორმებული, ხოლო 2014 წლ...

იხილეთ სრულად

GHN

საინფორმაციო სააგენტო ჯი-ეიჩ-ენი (GHN), რომლის  მისი დამფუძნებელი შპს „ჯეოჰოტნიუსია“, 2005 წელს დაფუძნდა. 2013 წლის აგვისტოდან სააგენტოში წილებს გოჩა მირცხულავა (50%) და თეიმურაზ ჭუმბურიძე (50%) ფლობენ.2015 წელს საბიუჯეტო კონტრაქტებიდან GHN-ს 32 578 ლარი აქვს მიღებული....

იხილეთ სრულად

civil.ge

მედია-პორტალი Civil.Ge 2001 წლის ივლისში არასამთავრობო ორგანიზაცია საქართველოს გაეროს ასოციაციმ დააფუძნა. ვებ-პორტალი საერთაშორისო ორგანიზაციების მხარდაჭერით ფუნქციონირებს.Civil.Ge ორენოვანი (ქართული და ინგლისური) გამოცემაა. პორტალის ინგლისურენოვანი ვერსია საერთაშორისო აუდიტორიაზე გათვლილი. Civil.Ge...

იხილეთ სრულად

ნეტგაზეთი

ონლაინ გამოცემა Netgazeti.Ge 2010 წელს გაზეთმა “ბათუმელები“ დააფუძნა. “ბათუმელების” დამფუძნებლები, თავის მხრივ, დავით გურგენიძე 25 (პროცენტი), მზია ამაღლობელი (25 %), მურად ამაღლობელი (25 %), ლეილა თურაძე (25 %) არიან.გამოცემა საერთაშორისო ორგანიზაციების მხარდაჭერით სხვადასხვ...

იხილეთ სრულად

Ipress.ge

სააგენტო დაფუძნებულია 2004 წელს. IPress.ge არის ახალი ამბების სააგენტო. აქვს რუბრიკები: ორი სიტყვით, პოლიტიკა, ბიზნესი, სამართალი, საზოგადოება, რეგიონები და ა.შ. სააგენტოსთან ფუნქციონირებს Ipress - ის სტუდია, რომელიც მომხმარებელს სთავაზობს სერვისებს: სტატიებისა და ნიუსების მომზადება; ფოტო და ვიდეო გ...

იხილეთ სრულად

Gurianews.com

gurianews.com საინფორმაციო პორტალია, რომელიც გაზეთ „გურია ნიუსის“ ბაზაზე შეიქმნა. გაზეთი „გურია ნიუსი“ 1991 წლიდან არსებობს. ვებ-პორტალი ფუნქციონირებს 2006 წლიდან. დღეს ის ყოველდღიურად აწვდის სიახლეებს მომხმარებელს.  gurianews.com-ის მთავარი რედაქტორი გიორგი სიხარულიძეა....

იხილეთ სრულად

For.ge

საინფორმაციო სააგენტო For.ge საჯარო რეესტრში 2010 წლის ააიპ კავშირი პრესა - საქართველოს სახელითაა რეგისტრირებული. მისი დამფუძნებლები როზეტა ჟღამაია, გიორგი იაკობაშვილი და ბესარიონ გაბუნია არიან. For.ge-მ 2015 წელს საბიუჯეტო ორგანიზაციებთან ჯამში 19 457 ლარის ღირებულების ხელშეკრულებები გააფორმა....

იხილეთ სრულად

რეპორტიორი

Reportiori.ge-ს მფლობელია შპს. „რეპორტიორია“, რომლის  მფლობელებია ნუგზარ ფოფხაძე (50%) და გიორგი მამაცაშვილი (50%) არიან.ნუგზა ფოფხაძე საბჭოთა პერიოდში ცეკას ყოფილი მდივანი და სახელმწიფო ტელერადიოკორპორაციის ხელმძღვანელი იყო, მოგვიანებით ის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტში ჟურნალის...

იხილეთ სრულად

მარშალ პრესი

ინტერნეტ-პორტალი მარშალ პრესი მედია სივრცეში 2015 წლის 18 თებერვალს გამოჩნდა.Marshallpress.ge-ს შპს მარშალპრეს.ჯი გამოსცემს, რომლის 100%-იანი წილის მფლობელი 2015 წლის 6 მაისის მონაცემებით, ინფო 9-ის ყოფილი ჟურნალისტი  ოთარ სტეფანიშვილი იყო. 2015 წლის 24 ნოემბერს განხორციელებული ცვლილებების შედე...

იხილეთ სრულად

საქინფორმი

შპს საინფორმაციო სააგენტო საქინფორმის 100%-იანი წილის მფლობელი გამოცემის რედაქტორი არნო ხიდირბეგიშვილია. საქინფორმი საბჭოთა პერიოდში სახელმწიფო სააგენტო იყო, რომელიც ქვეყნის დამოუკიდებლობის პირველ წლებში პრეზიდენტის ადმინისტრაციას ექვემდებარებოდა, 2004 წლიდან კი გაუქმდა.  საქინფორმის სახელწოდებ...

იხილეთ სრულად

ექსკლუზივ ნიუსი

შპს ექსკლუზივნიუსი 2013 წლის 30 ივლისს არის რეგისტრირებული და მისი 100%-იაინ წილის მფლობელი დარეჯან ლიპარტელიანია.ექსკლუზივნიუსმა პოლიტიკური ოპოზიციის ლიდერის, ნაციონალური მოძრაობის წევრის გიორგი ვაშაძის ძმის შესახებ ჰომოფობიურ მასალებს გამოაქვეყნა, რის გამოც თბილისის საქალაქო სასამართლოში პირველ ინ...

იხილეთ სრულად

აქცენტი

საინფორმაციო სააგენტო "აქცენტი" საჯარო რეესტრში 2013 წელს დარეგისტრირდა. მისი (შპს აქცენტი) 100%-იანი წილის მფლობელი და დირექტორი გვანცა ფიფიაა.2014 წლის აპრილში კი რეესტრში ახალი კომპანია შპს აქცენტი ჰოლდინგი დარეგისტრირდა, რომლის მფლობელებიც ანი თვალთვაძე (34%), გიგლა თუნიაშვილი (33%) და...

იხილეთ სრულად

"სპუტნიკი-საქართველო"

შპს „სპუტნიკ ჯორჯია” საქართველოში საჯარო რეესტრში ოფიციალურად 2015 წლის 23 იანვარს დარეგისტრირდა. თუმცა, საქართველოს მსგავსად, სხვა ქვეყნებშიც რუსული პროპაგანდის ერთ-ერთი მთავარი მედია პლატფორმის წარდგინება 2014 წლის 10 ნოემბერს სააგენტო Rossia Segodnia-მ მოახდინა.სპუტნიკი მულტიმედიური ს...

იხილეთ სრულად

პატრიოტი TV

პატრიოტი TV “ევრაზიული არჩევანის” და “ერეკლე მეორის” საზოგადოების ინტერნეტმაუწყებლობაა, რომელიც საკუთარი youtube არხისა და  facebook გვერდის მეშვეობით 2015 წლიდან ვრცელდება. აღნიშნული ორგანიზაციები საქართველოს რუსეთთან ინტეგრაციის პოლიტიკას უჭერენ მხარს და ღიად გაცხადებუ...

იხილეთ სრულად

თბილისი 24

“თბილისი 24”-ის შესახებ: საინფორმაციო სააგენტო შპს "თბილისი 24" საჯარო რეესტრში 2015 წლის 26ზ მარტს დარეგისტრირდა. მისი მფლობელები გოჩა ნაჭყებია (50%) და მაია შაიშმელაშვილი (50%) არიან. გოჩა ნაჭყებია, რომელიც ამავდროულად "თბილისი 24"-ის დირექტორია, პარტია "ცენტრი...

იხილეთ სრულად

News.ge

საინფორმაციო პორტალი News.ge  2011 წელს დაარსდა.მისი მფლობელია შპს ”ნიუს-ჯი”. შპს „ნიუს-ჯის“ დირექტორი მირიან კიკნაძეა. ვებ-გვერდი ქართულენოვანია. მისი ძირითადი მიმართულებაა ახალი ამბები. აქვს რუბრიკები პოლიტიკა, ეკონომიკა, საზოგადოება და ა.შ. ცალკე აქვს რუბრიკა სოც...

იხილეთ სრულად

ექსპრესნიუსი

საინფორმაციო სააგენტო ექსპრესნიუსი (epn.ge) 2009 წლის 14 მაისს შპს ახალი ამბების სააგენტო კაუკასუსნიუსის სახელით დარეგისტრირდა. მისი წილების 50-50 პროცენტი ნიკოლოზ ჩხარტიშვილსა და ირაკლი მანაგაძეს ეკუთვნის. ირაკლი მანაგაძე ასევე ფლობს  შპს შპს პირველი ნიუსი-საქართველოს (1news.ge) 100% წილს.საინ...

იხილეთ სრულად

ინფო 9

საინფორმაციო სააგენტო "ინფო 9" საჯარო რეესტრში შპს მეცხრე არხი ინფოს სახელწოდებით 2012 წლის 1 მაისს დარეგისტრირდა. კომპანიის 100% წილის მფლობელი შპს მეცხრე არხი იყო, რომლის დირექტორი კახი ბექაური (კომუნიუკაციების კომისიის  ახალნადელი წევრი) 100% წილის მფლობელი კი შპს აქცეპტი იყო. აქცე...

იხილეთ სრულად