2007 წლის 31 აგვისტო - დღემდე - მარინა კანდელაკი 100%
მედია პროფილები
გაზეთი "საქართველოს რესპუბლიკა"
ყოველკვირეული გაზეთი „საქართველოს რესპუბლიკა“ 1918 წელს დაარსდა.
გაზეთი საბჭოთა პერიოდში სახელწოდებებით „კომუნისტი“ გამოიცემოდა. ამჟამად „საქართველოს რესპუბლიკის“ გამომცემელი შპს „თანადგომა - 1-ია, რომლის 100 პროცენტიან წილსაც მარინა კანდელაკი ფლობს.
ბეჭდვითი მედიიდან ყველაზე დიდი საბიუჯეტო სარეკლამო შემოსავალი - 85 916 ლარი “საქართველოს რესპუბლიკას” აქვს მიღებული.
წელი | საბიუჯეტო შემოსავლები | ტირაჟი |
2021 | 19 591 ლარი | |
2020 | 38 008 ლარი | |
2019 | 55 525 ლარი | |
2018 | 129 710 ლარი | |
2017 | 38 827 ლარი (15 ნოემბრის მდგომარეობით) | მითითებული არ არის |
2016 | 44 530 ლარი | მითითებული არ არის |
2015 | 85 916 ლარი | მითითებული არ არის |
MDF-ის კვლევა: საბიუჯეტო სახსრები სიძულვილის ენისა და ანტიდასავლური განწყობების გამღვივებელ მედიაში, 2015
- აღნიშნული გაზეთის მუდმივ მონიტორინგს მედიის განვითარების ფონდი არ აწარმოებს, თუმცა შემთხვევითი შერჩევის პრინციპით რამდენიმე ნომრის კონტენტანალიზმა გამოცემის ჰომოფობიური და ქსენოფობიური სარედაქციო პოლიტიკა ცხადყო. მაგალითად, „საქართველოს რესპუბლიკაში“ გამოქვეყნებული რამდენიმე პუბლიკაციის სათაურს და ფოტოილუსტრაციას მოვიყვანთ: „ნატო-ევროპისკენ მიმავალი გზა ქართველების უკანალზე გადის?“, "სანამ გავსოდომ-გავგომორდებით" „გაპედარასტებული ფრანცია, ვლადიმერ "მუჟიკი" და იურისტი ნახალოვკაში“, „გაჩინეთდება თუ გაჩინებულდება საქართველო?“ და სხვა.
პროფილების სექციაში განთავსებული მონაცემები, რომლებიც ოფიციალურ ინფორმაციას ეყრდნობა, განახლებადია. პირველწყაროში ხარვეზის ან უზუსტობის აღმოჩენის შემთხვევაში, დაგვიკავშირდით (info@mdfgeorgia.ge) და ჩვენ მონაცემებს შესაბამისი მტკიცებულებების საფუძველზე განვაახლებთ. დეტალური ინფორმაცია შესწორების პოლიტიკის შესახებ იხილეთ აქ.