მედია Watch

27 ოქტომბერი, 2016

ფასიანი პასუხის უფლება ბურჭულაძის პარტიისთვის IPN-ზე

ბალანსი/ფასიანი სტატიების პრაქტიკა. IPN დამკვიდრებული აქვს მოვლენათა გაშუქების პრაქტიკა, როცა ფაქტობრივი ინფორმაციის გაშუქება მხოლოდ ერთ წყაროზე დაყრდნობით, ამ წყაროს გადამოწმების გარეშე ხდება....

18 ოქტომბერი, 2016
სარედაქციო პოლიტიკა

სპეცოპერაცია გლდანში და "იმედი" "უკრაინული კვალის" ძიებაში

7 ოქტომბერს, არჩევნების წინა დღეს, “იმედის” 8 საათიანი საინფორმაციო გამოშვება გლდანის ერთ-ერთ მიკრორაიონში მიმდინარე სპეცოპერაციის დაანონსებით დაიწყო, რომლის დროსაც რედაქციის ინფორმაციით, სავარაუდოდ ...

8 ოქტომბერი, 2016

PIA-ს მიერ Reuter-ის ინფორმაციით მანიპულირება არჩევნების შედეგებთან დაკავშირებით

8 ოქტომბერს, საპარლამენტო არჩევნების მსვლელობისას (17:16 სთ) სააგენტო PIA-მ საერთაშორისო სააგენტო Reuters-ზე დაყრდნობით გამოაქვეყნა ინფორმაცია იმის შესახებ, თითქოს არჩევნებში სავარაუდოდ ქართული ოცნებ...

19 სექტემბერი, 2016

საზოგადოებრივი აზრის კვლევის გაშუქების სტანდარტის დარღვევა GDS-ზე

29 ივლისს GDS-მა (20:46 წთზე) ამერიკის ეროვნულ-დემოკრატიული ინსტიტუტის საზოგადოებრივი აზრის კვლევის შედეგები გააშუქა. კვლევის წარდგინებაში წამყვანმა გამოკითხვის მიმართ პოლიტიკურ სპექტრში არსებულ უნდო...

19 სექტემბერი, 2016

ტენდენციური გაშუქება და ბალანსის პრობლემა GDS-ზე

ბეგრაუნდის და ალტერნატიული შეფასებების გარეშე აშუქებს GDS თანაინვესტირების ფონდის მიერ დაფინანსებულ პროექტებს, რომლის დამფუძნებელი ყოფილი პრემიერ-მინისტრი ბიძინა ივანიშვილია. ...

19 სექტემბერი, 2016

მიკერძოების პრობლემა და ბალანსის დარღვევის შემთხვევა მაესტროზე

2 ივნისის მაესტროს სიუჟეტი „ბურჭულაძის ქონება“ (20:14 წუთი) საინფორმაციო სააგენტო „მარშალპრესზე“ დაყრდნობით მომზადდა, რომელიც, თავის მხრივ, ტელეკომპანია “ობიექტივის” თოქ-შოუს წამყვანის, ბონდო მძინარი...

19 სექტემბერი, 2016

ფაქტობრივი სიზუსტისა და მიკერძოებულობის პრობლემა იმედის სიუჟეტში

17 ივნისს ტელეკომპანია „იმედმა“ გააშუქა "ნაციონალური მოძრაობის" ბრალდებები იმის შესახებ, რომ იმ 2 პირს (გიორგი გიგაური, ვლადიმერ გეგეშიძე), ვინც ზუგდიდის რაიონის სოფელ კორცხელში 22 მაისის შუალედური ა...

19 სექტემბერი, 2016

ტენდენციური გაშუქებისა და ბალანსის დარღვევის შემთხვევა ობიექტივზე

18 ივლისს 19:31 წუთზე ობიექტივმა მოამზადა სიუჟეტი „დესტაბილიზაციის შესაძლებლობა  საქართველოში“.  აღნიშნული  თემა  რუსულენოვანი სააგენტო „ინტერფაქსის“ მეშვეობით გავრცელებულ რუსეთის თავდაცვის მინისტრის...

19 სექტემბერი, 2016

ფაქტობრივი უზუსტობა რუსთავი 2-ზე საზოგადოებრივი აზრის კვლევის გაშუქების დროს

28 ივნისს სიუჟეტი “პოლიტიკური რეიტინგები” ტელეკომპანია რუსთავი 2-ის დაკვეთით გერმანულ-ამერიკული კომპანია GFK-ის მიერ ჩატარებული კვლევის შედეგებს შეეხებოდა. ...

19 სექტემბერი, 2016

ფაქტობრივი უზუსტობა პირველ არხზე საზოგადოებრივი აზრის კვლევის გაშუქების დროს

28 ივნისს საზოგადოებრივმა მაუწყებელმა რუსთავი 2-ის დაკვეთით კომპანია გერმანულ-ამერიკული კომპანია GFK-ის მიერ შესრულებული კვლევა გააშუქა. გაშუქების დროს ტელეკომპანიამ მთავარი აქცენტი კვლევის ჩამტარებე...

Pages