MDF-ის მედიის წინასაარჩევნო მონიტორინგი, ბიულეტენი N4

27 ივლისი, 2016 | არჩევნების გაშუქება

მედიის განვითარების ფონდი 2016 წლის 1 აპრილიდან ახორციელებს მედიის წინასაარჩევნო მონიტორინგს. პროექტის მიზანია ხელი შეუწყოს 2016 წლის საპარლამენტო არჩევნების მიუკერძოებელ გაშუქებას და პოლიტიკური პარტიებისთვის თანაბარი გარემოს შექმნას. მონიტორინგი ხორციელდება 7 ტელეკომპანიის მთავარ, (პრაიმ-ტაიმის) საინფორმაციო გამოშვებებსა და 5 ონლაინ გამოცემაზე; პროექტის მხარდამჭერია ნიდერლანდების სამეფოს საელჩო საქართველოში. მონიტორინგი მეთოდოლოგია მედიის განვითარების ფონდისთვის პროექტის პარტნიორი ჰოლანდიური ორგანიზაციის Free Press Unlimited (FPU) ის კონსულტანტმა დომინიკ ტიერმა შეიმუშავა. 


წინამდებარე ბიულეტენი 2016 წლის 1 ივნისიდან 30 ივნისამდე მონაცემებს ასახავს და შემდეგ თემებს მოიცავს: